Analýzy existujúceho stavu technologických riešení oblasti Info-komunikačných technológií
Na základe analýz spoločnosť Aliga ponúka balík služieb a riešení pre vytvorenie jednotnej infraštruktúry pre požadované služby:
- Integráciou dát, hlasu a videa do spoločnej infraštruktúry dosahujeme výrazné úspory prevádzkových nákladov.
- Integráciou hlasových služieb do dátových sietí – IP telefónie s možnosťou služieb s vysokou pridanou hodnotou (billing, adresárové služby, prenositeľnosť čísla).
- Integráciou multimediálnych riešení do dátových sietí – umožňuje využívať služby IP videokonferencie a IPTV.
- Návrh a implementácia QoS v dátových sieťach – systém koncepčných a technických zmien pre nastavenie výkonnostných parametrov siete pre prevádzku aplikácií s odlišnými požiadavkami.
Servisná podpora
Servisné služby sú poskytované podľa požadovaného SLA (Service Level Agreement). Poskytujeme ich v režime:
- CAR (collect and return)
- NBD (next business day, on- site)
- SBD (same business day 24 x 5 ) a 24 x 7.